mellan vakna & somna

Oh what a night

Kategori: Diverse

Jäklar vilket party det blev.

     
Darling håller tacktal
Anna blev årets Sockiplast
Malin vann träningspriset
Lolo blev mycket glad vinnare av årets kompis och årets mest positiva

 
Mallan och jag övar på poserna
Herrklubben med ett fantastiskt framträdande
Dans, dans och dans
Elinor och Björn


Årsfester med IF Trion har tendenser att bli något utöver det vanliga och gårdagens fest var inget undantag. God mat, trevligt sällskap, roliga priser, prat i massor, dans tills fötterna gjorde ont.... oh what a night.

Jag och brallan fick finaste uppskattningspriset så nu ska vi äta smarrigt och dricka smarrigt någon kväll.

Tack vare att man är medlem i just IF Trion så var det inga problem att komma hem till stan från festlokalen mitt ute i ingenstans.... detta trots att jag och darling plötsligt var de enda stadsborna kvar och ingen taxi i krokarna direkt. Men vi packade in oss i en bil och blev hemlevererade på morgonkvisten. Hur fint som helst.

Fast det som var det allra finaste på hela kvällen var utan tvekan när herrklubben (det vill säga darling och två kompisar) kliver upp på scenen och framför en låt de skrivit själva. Jag visste inte ett skvatt och är nog nästan fortfarande lite chockad.

Fler bilder finns här, och lite skönsång om världens finaste förening bjuder jag också på.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: