mellan vakna & somna

Börjar komma i fas

Kategori: Diverse

Det närmar sig fredag med stormsteg.
Personaltidningen börjar så smått närma sig något som väl i alla fall kan liknas vid under kontroll. Lite ändring i planeringen blir det nog till nästa år. Det var ju nämligen inte direkt endast och enbart personaltidning som stod på mitt schema...

I samma takt som det börjar bli under kontroll så gick det också bättre att sova. Borde väl jobba ifatt lite på förlorad sömn nu, men jag kämpar för att hålla mig vaken och inkassera lite darlingtid. Det är det ju ändå värt.

Pysseljuntan är ute i god tid och har idag börjat med julkortspyssel.
Himla trevligt, men jag är ju inte riktigt i fas med att det är dags redan.
I min mage känns det ungefär som september.
Men pyssel är trevligt och jul är ännu trevligare. Fast trevligast av allt är att det nu bara är sisådär 7 ½ dag innan avfärd mot solen. Det ni.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: