mellan vakna & somna

Vinnarhelg

Kategori: Diverse

Det blev vinst i fredags. Yeah. 2-0 till oss och Malins förbannelse att hon måste göra mål för att vi ska vinna är nu bruten. Att det krävdes att hon skulle skada knät och bäras ut på bår var ju dock inte riktigt enligt planerna... Damn it!

I lördags var det glassprovning hos Malin inför bröllopet. Smarrigt värre. Glassprovare är ett yrke för mig, helt klart. Efter det styrdes uljen till IP där värsta festen väntade. Grillning, lekar och party i kvadrat. Riktigt riktigt roligt. Lekdelen avslutades med klassikern klädstrecket. Undra om den där oblygheten gäller överlag för folk som håller på med lagsport och jämt ser varandra nakna i duschen.... =)

Jag var rätt pigg igår ändå. Värre var det för darling. Aj aj. Men jag tog mig en tur till västligare breddgrader för att fira mammas dag och pappas födelsedag. Vilken tråkig väg det är att köra. Uäck. Och hur kommer det sig att jag alltid lyckas hamna bakom bilen med maxfart 80 km/h?

Nu är det måndag och om ganska precis fyra timmar ska jag klippa mig.
Yeah.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: