mellan vakna & somna

Matte

Kategori: Diverse

Darling är på intervju/heldag på den där utbildningen han förhoppningsvis ska gå till hösten. Dagen började dock lite mindre bra med att han låste ute sig. Så jag fick spurta hem och låsa upp. Hyfsad tur att jag just idag tog bilen till jobbet så att jag slapp en löprunda såhär på morgonen.

Hur som helst så stod det i hans inbjudan att han skulle ta med miniräknare. Vilket ju kan få en att ana att det kan bli lite räkna under dagen. Så igår övade vi på matte. Gick ut hårt med ekvationer ur matte B. Jag hade för mig att jag en gång i tiden var lite halvvass på matte. Om jag var det så är jag definitivt inte det längre. Det är helt enkelt tur att det inte är jag som antagligen ska räkna matte idag...

Nu ska jag vara lite detektiv här.
Mycket spännande.
Varje dag är sannerligen ett äventyr.

Kommentarer

  • jess säger:

    det låter som att du trivs på nya jobbet - grymt bra ju! grattis! och nu hoppas vi bara på att sommarvärmen kommer tillbaka.........

    2008-05-13 | 12:46:24
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: