mellan vakna & somna

Fort

Kategori: Diverse

Tiden går fort när man har roligt. Det är så sant som det är sagt. Och roligt har jag. Efter två dagar känns det klockrent på nya jobbet. Massa nytt, massa nya utmaningar och massa spännande. Men alla kollegorna är bra och har lovat att inte lämna mig åt mitt öde... =)

Fast jag är ju helt slut när jag kommer hem. Det tar på krafterna att börja om på ett nytt ställe. Så just nu är jag riktigt nöjd med att ha orkat diska, laga mat, tvätta OCH handla idag. Yeah. Ett par vuxenpoints där ja. Fast att byta från ett fast jobb till ett annat fast jobb är visst vuxenpoängernas vuxenpoäng. =)

Nu ska jag äta polly och gosa lite med han här bredvid.

Förresten, massa massa grattis till Kate som blir 25 idag.

Och just det, för den som är intresserad så kommer här en länk till en knasig artikel. Förtroendet för journalisten är väl inte direkt skyhögt efter det där...

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    "Jag bor mitt i stan och brukar hänga ut från balkongen och ta bilder",

    Akta dig Sara så att du inte ranmlar ner =) Rätt så rolig artikel iaf. Haha!

    2008-05-07 | 11:33:36
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: