mellan vakna & somna

Överlevare

Kategori: Diverse

Jodå, jag överlevde min första skidresa. Med mersmak dessutom.
Men nästa gång ska jag tvinga någon mer nybörjare att följa med. Om inte annat så för att slippa bli knuffad på rumpan av okända män när man ska hoppa av liften... =)

Bilder från resan hittar ni här

Det var svårt, men roligt. Nu kan jag svänga riktigt bra åt vänster och inte lika bra åt höger. Det får bli en aktivitet för nästa resa. Även om det gav mersmak så tror jag aldrig jag kommer bli någon kung i backen. Det är jag för feg för. Så fort det börjar gå fort så kommer plogen fram. Det är det där med att tappa kontrollen som jag inte riktigt vill vara med om...

Idag är det för övrigt våffeldagen. Så ikväll blir det våfflor och pyssel med laget.
Och så väntar jag besked idag. Eller, förhoppningsvis idag. Jag är så nervös att jag klickar fel hela tiden...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: