mellan vakna & somna

Bortskämd

Kategori: Diverse

Ibland vill man inte alls gå och träna. Ibland vill man hellre ligga kvar och mysa i soffan.
Jag börjar tro mer och mer på att man inte heller ska gå och träna när man känner så.

Igår var ett sådant tillfälle. Jag gick med tunga steg och trötta ögon iväg till träningen, eller gick och gick - 2,5 mil är rätt långt att gå så jag körde såklart. Inte mycket gick rätt på träningen. Bland annat fick jag en boll, hård som en sten, mitt i planeten. Jag föll ihop som en påse, blev yr och mådde illa. Kände mig allmänt skum resten av träningen och tog det väldigt lugnt. En skakad hjärna ska man inte leka med.

Men när jag kom hem blev kvällen plötsligt fantastisk. Kliver in genom dörren och möts av en underbar doft. Darling hade bakat kladdkaka. Men inte nog med det, han hade även gjort té, diskar, plockat i ordning, handlat och fixat.

Vilken guldklimp.
Den bäste.

För övrigt har jag nu hittat klänning nummer ett nedan på MQ. Så jag ska dit och prova för att se om det är en hej-jag-ser-gravid-ut-klänning eller inte.

=)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Du måste ta foto i provrummet så vi får avgöra.

    2008-03-06 | 12:45:07

Kommentera inlägget här: