mellan vakna & somna

Blue

Kategori: Diverse

Jag är fortfarande nervös och pirrig efter gårdagens intervju. Men det får man vara när ingenting är klart än. Fast jag vill att det ska vara klart. Vill, vill, vill!

Oh well.

Jag får istället vara nöjd över att jag hittat en bra klänning. En blå klänning. Det finns inga hinder för färgen blå på bröllop va? Efter klänningsinköpet ballade jag ur och köpte ett par skor i exakt samma färg. Det kan bli roligt bra. Det kan också bli roligt alldeles för roligt och mer åt clownhållet. Jag ska prova och bestämma.

 
Nu ser inte färgerna så exakta ut, men i verkligheten... japp!
Över klänningen ska jag ha en silverglittrig sjal, för att inte frysa ihjäl.

Vad tror ni?
Blir det roligt bra eller roligt clown?
Alternativet är en silvrig sko (som jag inte äger än) som matchar den där sjalen...

För övrigt är det muppigt att det skiljer ungefär en storlek på mina fötter. Denna gången fick vänster storfot få en sko som passade. Försöker vara rättvis och varannan gång ge höger fot en sko som inte glappar, då blir det klämda tår på vänstern...

Kommentarer

  • Karro säger:

    Åh vilken fin klänning!!!!
    Har köpt en i liknande färg men i t-shirt modell på överdelen. Axelbandslöst glider liksom av på mig :)

    2008-03-12 | 09:42:00
  • Petra säger:

    Väldigt fin klänning och nice shoes. Klackisar kommer i alla möjliga färger i vår så man blir ju helt galen. De blå va sjukt fina!

    2008-03-12 | 10:12:35
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    supersnygg clown!

    2008-03-12 | 14:52:51
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: