mellan vakna & somna

Andra

Kategori: Diverse

Dag två i Stöten har passerat - i varje fall vad gäller skidåkningen - och jag lever fortfarande. Jag är väldigt stolt över att på egen hand nu lyckats lära mig åka så pass bra skidor att jag kan svänga utan att ploga och faktiskt även ta mig ner utan att ramla för World Cup backen.

Yeah.

Idag har det varit kallt som ett helvete. Snö och vind. Köldgraden låg på runt -34 grader. Så det var rånarstyle med halsduken upp till nosen som gällde. Dagens andra åk råkade bli från toppen. Det skulle bli halvvägs, men personen i liften framför körde näsan i snön så det gick inte att hoppa av där. På toppen var det iskallt. Hård vind och massa massa snöande. Men jag hängde på en familj och tog mig ner utan större problem. Det var ju guld att åka bakom två som verkligen kan. Det är min grej - att härmas.

=)

Nu blir det vin och party här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: