mellan vakna & somna

Nattjobb

Kategori: Diverse

Vi slog till på värsta bästa shoppingdagen idag.
Mys på stan och massa bra köp. Jag är very very nöjd. Linne, linne, shorts, tröja, flipflops, tröja. Japp, helt klart en bra shoppingdag.

Darling jobbar sin första natt inatt. Vilket innebär att jag alltså ska sova själv för första gången på typ hundrafemtio år. Jag försöker sälja in det till mig själv genom att locka med att jag ju kommer ha hur mycket plats som helst och därför kunna sova som ett kryss om jag vill.

Det går sådär.

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det där med att sova själv är ingen höjdare. Jag är i samma sits nu men under 43 dagar till innan jag får sova brevid min älskling igen. Det är sjukt jobbigt!

    2008-06-25 | 09:55:56
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: