mellan vakna & somna

Mys

Kategori: Diverse

Vilken härlig helg det blev.
Vinst för både damer och herrar i lördags. Och gissa vem som gjorde det avgörande 2-1-målet för oss? Jomen visst, jag slog till när jag fick spela forward. En härlig blågul fest på kvällen, även om resultatet för Sverige var allt annat än härligt.

Gårdagen kan eventuellt ha varit årets mysigaste söndag. Darling och jag gjorde verkligen inte mycket som var ansträngande. Låg i sängen, läste bok och mös. Åkte till Trion för att hämta bilar, grilla och titta på lite mindre bra fotboll. Sedan tillbaka till bokläsning och mys. =)

Nu är det måndag och jag hoppas att doktorn ringer upp snart. Ska försöka tvinga till mig en tid och få svar på varför jag mår illa hela tiden och mår allmänt skumt.

Heja måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: