mellan vakna & somna

Partyhelgen

Kategori: Diverse

Det är inte utan att man är lite sliten idag. Helgen var kalas.
Följde med grabbarna en sväng i fredags till vad jag trodde skulle bli mat och ett par öl. Det blev värsta galna festen. Oväntat, otippat och kul.

I lördags blev det stora slapparedagen fram tills mitt tåg mot malmö skulle gå. I söder väntade 25-årskalas. Fina vänner och en del nya ansikten. Det blev livat med dans på KB som pricken över i:et. Fem timmars sömn senare träffade jag bästaste A & A för en snabbfika innan jag med nöd och näppe överlevde en tre timmar lång tågresa. Den som har sett mig, eller hör berättlserna, när jag åker tåg bakfull vet att det är något av ett lotteri...

Stannade en liten stund i Hoglands park för att ligga på en bänk i solskenet och läsa min bok. Samma bok som nästan fick mig att komma försent imorse. Den vita massajen rekommenderar jag starkt om ni inte läst den.

Nu ska jag hitta på något spännande att göra. Kanske en broschyr om pensionärsrådet. Varför inte liksom.

=)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag har läst den. Jag brukar plöja böcker på löpande band men den tog mig ett halvår att komma igenom. Utlånaren frågade tre gånger efter den eftersom hon trodde att jag glömt lämna tillbaka den. :)

    2008-07-14 | 08:22:59

Kommentera inlägget här: