mellan vakna & somna

Gäster som bloggar

Kategori: Diverse

Hej! Malin här! Ikväll sitter jag hemma hos Sara med ett gott gäng och spelar guitar hero, sjungen sing star och dricker vin, mycket roligt och trevligt! jag har precis slagit min pojkvän i sing star på låten Love is all around, yes!!!! en av de bäst vinsterna någonsin, yes!! Sing star tävlingen är i full gång och snart tänket jag utmana sara och vinna över henne, hehe!! Ha en mycket bra kväll! I Love Sara!!



Hej hej!!! Salle här vill jag redan nu ursäkta mig för eventuella stav fel de beror på att jag intagit starka drycker ikväll.

Lite fakta som man måste veta om mig jag har nummer 3 i trion A lag jag är om man frågar mig den mest stabile mittback i div 5 blekinge inte mycke att skryta med kanske men jag är mycket stolt över detta bor här i kallekrona i staun naturligtvis kör truck på dagarna och träna fotboll på kvällarna så mycke mer behöva man väl inte säga för utom att när jag inte jobbar eller spelar fotboll så steker jag å.

Hur får en kille som jag äran och gäst blogga på saras sida?

Sara spelar för er som inte visste de i IF trion hon också men jag tror mest de beror på att vi var på playa del flaya(gran canaria) tillsammans med en massa annat trion folk och hade sjukt kul en hel vecka.

Nu kommer jag inte på mer att skriva men jag hoppas att jag får den här chansen igen de kan till och med bli så att jag börjar skriva min egen blogg.
ha de bra där ute sara du är en väldigt go tjej dennis är lyckligt lottad!!!!!'

Hejsan svejsan! då var det Dennis tur att ta till tangentbordet...
Jag gör inte mycket om dagarna :) jag vikarierar som fritidsledare, (försöker få fram trions framtida talanger)
Det är då jag som är lycklig lottad, playa del flaya was the shit så att säga, jag har inte så mycket att säga...
Jag är då forwrard i trion #11 =) iår blir det tufft, allt jag kan säga, sjukt bra lag har vi iår =)
Men, men skit samma. jag vet att jag tar en plats om jag bara sätter min rätta sida till, på torsdag ska jag då blir serieous worker. Det känns som att jag har sagt det som borde bli sagt... over and out // denta and Donatello.

Tjaaa på er!!! Amanda här!! min tur i ordningen! Vet inte riktgit vad jag sysslar med men det blir nog bra det här =) min tur på singstar snart hörde jag ;) vad tusan ska man sjunga, were do broken hearts go med whitney houston eller kanske hot stuff med domma summer :P  får la se vilket humör jag e på :P hur som helst! tycker verkligen att ni ska läsa SARA PERSSONS blogg, för hon e as grym ;D anna tycker likaså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peace out!!! i'l lbe back someday ;)  keep on rockin!!!
'PS.ANNA hälsar;  hejehej, anna här!!! vi har haft så trevligt ikväll, tack för ikväll, ses på NIVÅ!!! :D 




Kommentarer

  • Patrik säger:

    Jag hade aldrig vågat lämna över tangentbordet till mina vänner. Modigt och roligt blev detta i alla fall!

    2008-01-06 | 11:28:09
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Petra säger:

    Vänta stopp spola tillbaka bandet, nu hänger jag inte med. Dennis är lyckligt lottad, innebär det vad jag tror? Och har det med myset i julhelgen att göra? Tell me, jag är nyfiken och det nuuuuuu!

    2008-01-06 | 14:42:27
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: