mellan vakna & somna

Fett

Kategori: Diverse

Jag är sjukt sugen på en semla.
Vet ni att en semla innehåller 500 kalorier.
Avdelningen onödigt vetande, för vem bryr sig egentligen. Egentligen.
Många säger nog att de bryr sig, men när det väl kommer till kritan och en fluffig god semla står där så frestande på bordet framför tror jag det är rätt få som funderar på de 500 kalorierna.

Eller så är det väldigt många, jag vet väl egentligen bara att jag inte har karaktär eller självdisciplin nog att ens reflektera över huruvida 500 kalorier är mycket eller inte.

Om två veckor är det i varje fall fettisdagen. Det måste man fira på lämpligt vis. Ja, och så behöver vi ju något att se fram emot i denna långa tunnel med vinterträning...



=)

12 anmälda so far. Det kan nog bli en bra Finns-i-sjön-turnering.

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Semlor är apselut bland det värsta jag vet. Tänk va =)

    2008-01-22 | 15:56:44
  • Sara säger:

    På riktigt? Sjukaste! =)

    2008-01-23 | 08:22:49
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: