mellan vakna & somna

Värk

Kategori: Diverse

Det var ett tag sen nu. Men idag är den tillbaka.
Träningsvärken gör comeback.

Det kan ha att göra med armhävningar, sit-ups, upphopp, utfallssteg och åttan i 2 x 3 minuter. Vem fanken kan göra armhävningar i tre minuter? Ingen i vårt lag i alla fall, så den effektiva tiden var väl inte riktigt så lång kanske. Men den var ändå tillräckligt lång för att jag ska känna mig som överkörd av en vält idag...

För övrigt vill jag också ha sportlov. Sova länge och bara göra vad man känner för.
Det hade varit ljuvligt.

Men nej, jag författar väl lite på en rapport istället.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag har länge undrat vem din myskiske man är som plötsligt dök upp i din blogg. Nu vet jag, tror jag. Tobbe listade nog ut det. Kan jag ha rätt? Är det möjligt att lista ut det? Kram

    2008-02-19 | 10:51:54
  • Sara säger:

    haha, det låter ju spännande att Tobbe listade ut det. Det känns rätt otippat att han skulle lyckas med det. Men säg vad ni tror så ska vi se om ni är på rätt spår! =)

    2008-02-19 | 11:35:33
  • Karro säger:

    Detta är från Tobbe:
    ?Om jag säger ?brasa?...är jag hyfsat nära då?

    Antingen förstår du nog eller så är jag helt ute och cyklar och måste förklara mig sen :)"

    2008-02-19 | 12:03:03
  • Sara säger:

    hahaha, brasa?! Nej, här krävs nog en förklaring! Han heter nämligen inte Brasar och spelar inte hockey i KHK om det var gissningen... =)

    2008-02-19 | 12:07:41
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se
  • Tobbe säger:

    Fan, trodde ditt intresse för KHK hängde ihop med en viss "D" som tydligen vaknar bredvid dig. I KHK fanns bara en på "D"...får fundera vidare helt enkelt:)

    2008-02-19 | 12:24:21
  • Sara säger:

    =) Seriösa efterforskningar har du gjort i alla fall. Rätt imponerande! Fundera vidare du, ska försöka plantera lite ledtrådar med jämna mellanrum...

    2008-02-19 | 13:35:58
  • Tobbe säger:

    :) Faktum är att det finns lite gamla Trelleborgare i KHK så jag följer laget då & då. Ni "snodde" ju våra två bästa spelare för två säsonger sen;) (känner dessutom André Jönsson). Anyway, det var då tanken slog mig - varför detta hockey-intresse? :)

    2008-02-19 | 13:46:25
  • anna säger:

    hej sara! självklart kan du även köpa en sådan t-shirt. Den kostar 249:- + frakt 35:-

    maila gärna: [email protected]

    kram

    2008-02-19 | 14:47:22
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se
  • Anonym säger:

    Nu vet jag dock, på riktigt vem han är och du kan aldrig gissa hur jag fått veta :)

    2008-02-20 | 10:19:06
  • Sara säger:

    haha, jag gissar att Karros fika med Ann igår har ett finger med i spelet? Är jag på rätt spår?

    2008-02-20 | 10:25:37
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: