mellan vakna & somna

Före och efter

Kategori: Diverse

Måndag och första dagen efter semestern. Det skulle kunna vara näst intill dödsjobbigt. Men än så länge har det gått bra. Jag ska nog vara glad att jag inte kom tillbaka förra veckan då alla utom en var sjuka...

Nu ska jag bara få ordning på vad det egentligen är som ska göras. Livet var liksom planerat fram till semestern och allt därefter var som ett svart hål. Jag är med andra ord i det svarta hålet nu.

Chefens rum är för övrigt så pyntat så jag fnissar varenda gång jag tittar ditåt. Helt hysteriskt.
Lyssnade en sväng på julkalendern på radion innan (då när jag försökte komma på vad som skulle göras...) och jag hoppas att det bara var det här första avsnittet som var så här fjöppligt. Jösses. Inte för att jag på något vis skulle lida av att den var dålig, men alla barn...

Darling och jag ska titta på Sunes jul som julkalender i år.
Jag tror nog inte det kan bli bättre än så.

Och för den som har sjuk humor:
http://www.oioioi.se/

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: