mellan vakna & somna

Upplåst

Kategori: Diverse

Sådär ja. Då var ryggen upplåst. Knak, knak och åter knak. Inte helt bekvämt när det knäcker i ryggen, inte så att det gör ont, men känslan är lite skum. Han hade i alla fall inga problem att hitta var felet satt... Bra på ett sätt, smärtsamt på ett annat. Tydligen är jag överrörlig, det hade jag ju inte direkt gissat på med tanke på att jag oftast känner mig som ett kylskåp... Jag ska därför stretcha väldigt sparsamt. Yeah. Stretcha är typ det tråkigaste som finns så där är jag inte sen att lyda. Jag har även en muppig kota längst ner i ryggen som aldrig kommer sluta gnälla på mitt fotbollande.

Har även fått en lapp med streckgubbar på som förklarar tre övningar som jag ska göra varje dag i fyra veckor. Handritade streckgubbar på en lapp är en klassiker när man varit hos Tommy. Gummiband har inhandlats, så ikväll är det bara att sätta igång.

Någon som vill satsa pengar på hur länge det dröjer innan jag har med flit har glömt att göra övningarna?

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: