mellan vakna & somna

Tackad

Kategori: Diverse

Så då var man avtackad. Blev en trevlig kväll med mat, öl, en naken överkropp, knasiga diskussioner, en del jobbprat och allmänt bara gött.

Tack!

Imorgon blir det en sväng på stan med Mallan. Fotboll i Spjutet. Och så ska päronen komma hit och hämta min tv som jag övertalat dem att de behöver. Woho.

Just nu väntar jag på darling som också varit på jobbgalej. Hans varade dock lite längre och verkar vara ett par snäpp blötare än mitt eftersom vi haft två samtal sedan jag kom hem om var jag egentligen befinner mig... =) Min goding.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det finss en jätte cool blogg om kändis svaller!!

    2008-04-29 | 21:33:53
  • Anonym säger:

    hetter så här

    2008-04-29 | 21:34:42
  • Anonym säger:

    http://fackt.blogg.se/

    2008-04-29 | 21:35:04

Kommentera inlägget här: