mellan vakna & somna

Lärdom

Kategori: Diverse

Ja, vad har vi då lärt oss från igår?

1. Försök aldrig utmana F1 & F2.
2. Drick aldrig Jägermeister.
3. Fjortisfylla är inte hett.
4. Drick aldrig Jägermeister.
5. F4 kommer fortare än man anar.
6. Drick aldrig Jägermeister.
7. Ät alltid en ordentlig middag.
8. Drick aldrig Jägermeister.
9. Det är pinsamt att tappa kontrollen.
10. Drick aldrig Jägermeister.
11. Jag har världens bästa darling.
12. Jag har världens bästa darling.
13. Jag har världens bästa darling.
14. Jag har världens bästa darling.
15. Om man fortfarande är F4 morgonen efter så är det något som gick fel kvällen innan....

Nu ska jag dricka vatten, knapra banan, eventuellt emigrera alternativt gå i ide och sedan bli nykterist.

=)

Kommentarer

  • a säger:

    hoppas du får en trevlig söndag :D

    2008-04-20 | 13:29:24
    Bloggadress: http://lolabrin.blogg.se
  • Karro säger:

    Låter härligt.
    Du är jag dum eller ser man inte datum på dina inlägg?

    2008-04-21 | 10:09:56
  • Sara säger:

    Härligt var det inte direkt... Är mer död än levande idag. =) Också.

    Nej du är inte dum! man ser inte datumet, det ligger som vit text. Så om man vill se det får man markera där där det brukar ligga. =)

    2008-04-21 | 11:20:18
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: