mellan vakna & somna

Inte

Kategori: Diverse

Igår skulle jag inte tränat. Punkt.

Saker som hände på träningen som är tydliga tecken på att soffan varit smartare att stanna i:

- Jag slog ungefär 0,5 bra passningar (kul, verkligen, stenkul)
- Jag fick ont i båda ljumskarna (bajs-i-byxan-gång igen)
- Jag fick en boll mitt i ansiktet stenhårt lite underifrån (näsblod is the shit)
- Jag fick en boll till i ansiktet fast mer på ögat då (avdomnad i hela fejan)
- Jag blev bollrädd, vände ryggen till och fick då bollen på rumpan (hård boll + iskallt skinn = aj)

Jo, men det var en jätterolig träning. Verkligen. =)
Har idag en tand som känns konstig och ett huvud som värker.

Men en av kollegorna har också fått nytt jobb. Det är underbart. Hon är så fantastiskt mycket värd det. Så idag ropar vi ÄNTLIGEN och konstaterar att nu finns snart bara två stycken som inte fyllt 30 än kvar på förvaltningen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: