mellan vakna & somna

Självdistans?

Kategori: Diverse

Varje år tänker jag samma sak.
Har folk inte någon självdistans?
Hur kan så många ha så fel på sin hörsel att de inte hör hur de själva låter?

Och HUR kan man få för sig att ställa sig i tv och sjunga, om man är totalt tondöv?

Dagens bästa hittills var i alla fall hon som skyllde på att lappen ramlade av. Det får ju bara ses som pricken över i:et att hon sjöng E-type, inte sjöng en enda ton rätt och ändå var hyfsat nära originalet!

Nu ska jag ta Idolpaus och plantera blommor istället!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Ha ha
    Vi tyckte att det var skönt att hon hade nåt att skylla på!! Vad hade hon annars gjort? :-)

    2007-09-06 | 20:40:34
  • Mallan säger:

    När jag skrev på din blogg alldeles nyss tänkte jag också på att det känns som att det var en evighet sedan jag var hemma.
    Vi har det bra!!! Bra som bara den. Vi kommer hem på lördag på dagen någon gång.
    Henke har bott hos oss denna vecka så han har tagit hand om Mogge. I tisdags så hade ingen av dem omkommit iaf! Låter lovande!
    SES SNART!!!!
    Massa kramar

    2007-09-06 | 20:59:27

Kommentera inlägget här: