mellan vakna & somna

Från kattlåda till klösbräda

Kategori: Diverse

Ja jag har ju nu blivit övertygad om att det går alldeles utmärkt bra att ha en katt och en kattlåda som inte luktar. Härliga tider.

Nu har jag gått vidare till att fundera över huruvida jag vill ha en hel soffa eller en sönderklöst soffa... =) Jag närmar mig med andra ord ett beslut. (eftersom jag vet att detta inte behöver vara ett stort problem om man sköter sina kort rätt).

Frågeställning två för dagen är hur mycket passning en sån där liten plutt behöver.

Klart är i alla fall att det inte blir nån kisse förrän i december. Måste ner och hälsa på solen en sväng i november först.

Kommentarer

  • jess säger:

    jag har ju haft lakriz i fem år drygt. han är innekatt och präglad att resa. därför kan jag (så länge det finns ngn slags kattlåda på ankomstplatsen) ha med mig honom överallt. han flyger, åker buss/tåg/bil. han vill helst att jag sover hemma (annars får matte skuldkänslor) men klarar sig lätt en dag ensam. äter mat och vatten. klöser på sin klösbräda. måste vaccineras en gång om året och har en försäkring. sen om man som jag väljer en perser så får man ta att man måste kamma honom en gång i månaden. + att man inte gärna köper svarta byxor. så hur mkt tid. ja det beror väl på. men gärna ngn timme om dagen tror jag...

    2007-09-20 | 11:02:46
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: