mellan vakna & somna

Bakfull?

Kategori: Diverse

Nej det är en omöjlighet!
Med tanke på att senaste gången jag gjorde något som skulle kunna framkalla en bakfylla, ja, då var det fortfarande sommar.

Men jag var vaken till klockan 4. Jag vet inte men jag tror det kan hänga ihop.
Nästa helg blir det väldigt lite gul vuxenjacka. Då flyttar vi över till andra sidan och slår till på en hejdundrans fest. Jag längtar.

Fast man blir ju lite lätt avskräckt när man med nyktra ögon ser hur man beter sig när man är full som ett ägg. Framförallt pratar man väldigt mycket högre än man tror... Mer än en gång hörde vi "De bjuder på korv, hö hö" (varför vet jag inte, det fanns inte en korv så långt ögat nådde...) och det spekulerades även rätt friskt i hur gamla vi egentligen var...

Nu är det snart dags för matchtittande. I ösregnet. När ska det sluta regna?
Heja IF Trion!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    haha. vilket underabart komplext liv. ena helgen räddar du livet på kids som druckit hembränt och ligger och spyr i kungsmarken, nästa helg pratar du med din egen spegelbild på toaletten inne på piraten. :)

    2007-09-30 | 12:23:27
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Du har oroväckade mycket kunskap om den här stan. Namedropar både Piraten och Kungsmarken sådär bara... hur kommer detta sig? =)

    2007-10-02 | 12:03:49

Kommentera inlägget här: