mellan vakna & somna

Skrivkramp deluxe

Kategori: Diverse

Jag har försökt få ur mig en krönika hela dagen. Mellan alla möten då, det har bara varit tre idag...
Men det GÅR inte. Jag får bara ur mig massa elakheter, inte något roligt alls.

Vad är roligt?
Har något hänt i världen som är lite småkul och som jag kan spinna vidare på i en krönika?

Jag har hittills börjat på fyra krönikor - bland annat en om jantelagen - men alla är av karaktären att jag nog får byta jobb om de publiceras...

När blev jag elak?
hehe.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Du kan väl skriva om jantelagen som något bra? Om hur skönt det är att vara lagom? För det är det ju ibland, även om man försöker kalla sig för osvensk. Jag har fattat hur svensk jag är här i korea till exempel.

    2007-10-08 | 18:17:46
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Ah. Så bra! Tack! Imorgon ska jag författa... =)

    2007-10-08 | 20:00:08
  • jess säger:

    det är bara att inse. du är en elak människa. :P

    skriv om...hösten. skittråkigt. våldet. kanske för tungt. ngt på tv? äsch. jag är kass.

    2007-10-09 | 07:21:27
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: