mellan vakna & somna

Saker i trafiken som irriterar mig

Kategori: Diverse

Okej. Jag tänkte att jag bara skulle få det ur mig. En gång för alla.

Saker i trafiken som irriterar mig (därmed inte sagt att jag inte själv gör likadant):

- Bilister som blinkar EFTER de bytt fil. Vad är meningen med det?
- Fotgängare som går rakt ut i vägen och blir irriterade när de nästan blir påkörda.
- Personer som kör i 30 på vägar där det inte är 30.
- Bilförare som inte blinkar ur sig ur rondeller.
- Trafikanter som gasar på när man försöker köra om.
- Cyklister som cyklar mitt i vägen.

Ja, det var väl det på ett ungefär...
Lite dagens i-landsproblem över det hela.

Kommentarer

  • johanna säger:

    hejsan!!
    ja du jag håller med dej!!
    ja du nu e det fest på lördag=)

    har lagt in nya bilde!!!! kram

    2007-10-25 | 21:56:44

Kommentera inlägget här: