mellan vakna & somna

Peppad

Kategori: Diverse

Jag är så peppad på semester så jag kan knappt sitta still.

Fredag imorgon.
Helg.
Måndag.
Tisdag.
Gran Canaria.

Det är så bra så det finns inte.
Sol, värme och sömn.
Jäklar vad jag ska ta det lugnt. Hade nog behövt åka på en sparesa snarare än på en till Playa Del Inglés tillsammans med 17 andra... men jag är för tusan inte kräsen. Jag ska nog kunna vila med en drink i handen också...

Somliga yrar om att ta med sig löparskor.
Que?
Jag har lovat att heja på från solstolen!

=)

Kommentarer

  • jess säger:

    fy fan. jag vill också. vi kan byta - du får jobba och måla lgh på fritiden. jag får sola. bra deal. ha det så underbart!!!!

    2007-11-16 | 06:21:46
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Malin säger:

    VEM, VEM ska ha med sig löparskorna!!!????
    Den männsikan ska jag nog rapportera till psyket!

    2007-11-16 | 20:16:37

Kommentera inlägget här: