mellan vakna & somna

Min fredag i bilder

Kategori: Diverse

När jag fortfarande trodde att det skulle gå smidigt att montera möbeln så dokumenterade jag självklart aktiviteten.

  

1. Här kändes det fortfarande smidigt och lätt som en plätt.
2. Singelliv och ikeamontering fungerar sådär bra. Det krävs ju nästan alltid att man är två. Tur jag har golvlampor som kan ställa upp som assistenter...

  

1. ...och så får man ju använda hela sin kropp att hålla med. Har jag berättat att jag bar upp en kartong med örat som stöd igår? Jag börjar bli bra på det där...
2. Skevt. Här kändes det inte alls bra. Detta var nog monteringsförsök två skulle jag tro. Vem som helst kan ju räkna ut att det är en omöjlighet att bända den högra pinnen till de där skruvarna.



1. Men skam den som ger sig!

Jag återkommer när glasskivan hoppat på plats.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Du klarade det!!!!!!!!!!!!! Duktig!

    2007-11-10 | 09:05:56
  • w.s säger:

    Trevlig liten blogg,råkade komma in här och såg att
    du monterar möbler,har själv monterat en Ikea lampa
    som till slut såg ut som en älg...

    Hoppas du fixar monteringen!

    Bye

    2007-11-10 | 14:15:12
  • johanna säger:

    tjena fan va gött att du klarade det=) kvi har oxå kollat på en sådan glasskiva=)

    2007-11-10 | 21:46:10
  • Patrik säger:

    Det tar sig, sa brandmannen. :)

    2007-11-11 | 10:43:25
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: