mellan vakna & somna

En sockerbagare hon bor i staden

Kategori: Diverse

Det är sjukt kul att baka.
Vid halv tio på lördagskvällen stod jag och vände en bunke med äggvita uppochner för att se om den var tillräckligt fast. Ain't that wonderful?! =)

Nu är kakan i ugnen.
Det här är vägen dit:

   
1. Smakprov är det bästa med att baka
2. Bakoutfit
3. Vispar äggvita - för övrigt är det en utmaning att ta foto med självutlösaren...

   
1. Del ett, chokladdelen, är klar.
2. Äggvitan är vispad, men är det tillräckligt?
3. Ett äggvitetest.


1. På väg in i ugnen.

Japp, såhär går det när jag har en ny kamera OCH för mycket tid med mig själv...

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Sara du är sååå himla rolig!!!!
    Hoppas den blir god och att ni får en bra dag.

    2007-11-04 | 08:48:56
  • Patrik säger:

    Jag tycker det var det trevligaste inlägget jag läst idag. :)

    2007-11-04 | 15:34:55
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Petra säger:

    Sånna här blogginlägg är härliga ;)

    2007-11-05 | 13:58:09
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: