mellan vakna & somna

Abstinens

Kategori: Diverse

Min dator har varit sjuk hela kvällen.
Och nu, lagom tills jag hade tänkt ta Stieg Larsson i hampan och krypa ner, så börjar den fungera.

Jag som skulle ändra min betalning till CSN och allt...

Tittade en snutt på Predikanten ikväll. Precis lika dålig som Isprinsessan. Helt ofattbart hur det kan vara tillåtet att göra så dålig tv av så bra böcker. Jag sitter och mumlar "klipp" och "klipp nu för i hela hvetet" med sammanbitna tänder.

Idol också. Med Carola. Jösses.
Och Andreas fick stanna kvar.
Vilka är oddsen för det?

Dags att ladda för granris nu.
Mjölken är slut. Det blir knivigt med varma chokladen då.
ICA 08.00 here I come!

Kommentarer

  • w.s säger:

    Engelska deckare är ju såå mkt bättre än de svenska
    även om Van Veeteren är helt ok,isprinsessan var det ju kalkonvarning på även om den hade höga tittarsiffror.

    2007-11-17 | 16:37:06

Kommentera inlägget här: