mellan vakna & somna

Visste du det här?

Kategori: Diverse

Tre saker om mig som du kanske inte visste......


Tre jobb jag haft i mitt liv:
 
- Fabriksarbetare på Ifö Ceramics. Tvättade bland annat isolatorer, och ja, det var precis så roligt som det låter...
- Reporter på Sydöstran i Sölvesborg, och en sväng i Olofström. Det var däremot roligt helt utan ironi.
- Webbredaktör på BTH - visserligen inte ett jobb jag haft eftersom jag fortfarande har det. Men ändå.


Tre platser där jag bott:
Sölvesborg - meteropolen.
Kalmar
Antigua, Guatemala - i mastiga tre veckor.


Tre platser där jag semestrat:
- Öland oändligt många gånger när man vara plutt.
- Gran Canaria - två veckor året jag fyllde 18. Fest och sol är en bra sammanfattning.
- Guatemala - i dryga två månader. Fantastiskt så det går inte att beskriva.
 

Tre utav mina favoriträtter:

- Grillat i alla former
- Mammas inbakade fläskfilé med klyftpotatis och dragonsås
- Det mesta som har en god sås till. Såsen är det viktigaste i alla maträtter. Om jag är på restaurang väljer jag maträtt på menyn efter vad det är för sås...


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu
- På en massagebänk. Helkroppsmassage tack!
- På stranden en solig dag när det är varmt och skönt i vattnet.
- I omklädningsrummet med tre poäng inkasserade på lördag ;)


Tre personer som jag tror kommer att svara på detta:
Johanna
Emeli
Lollo


Måste ju sätta lite press på er i alla fall! =)

Det är ju fritt fram för alla att svara, så klart.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Jo tv-bänken är lite klyddig. Varje sten för sig och sen skivan. Den går inte att ta på en gång för den är liksom inte ihopsatt med nåt. Den var dubbelt så lång där vi bodde innan.

    2007-05-11 | 08:23:30
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se

Kommentera inlägget här: