mellan vakna & somna

Veckan är för kort!

Kategori: Diverse

I vanliga fall brukar man tycka det är ganska trevligt och skönt med korta veckor.
Den här veckan tar kål på mig.

Jag ska försöka hinna samma mängd saker på tre dagar som på fem. Det är en smula klurigt, men det går.

Idag får vi besök från Gotland. Så i stort sett hela dagen kommer gå åt att leka värdinna.

Imorgon ska jag träffa små barn i två olika skolor och berätta för dem om Trion. Är man ordförande i ungdomssektionen så är man. Efter det ska jag skicka ut ett pressmeddelande och sitta i möte om tillgänglighet - helst samtidigt, men det är en fysisk omöjlighet. Efter det är det dags för match. Och någonstans under dagen hade jag ju velat ladda lite inför den.

Innan veckan är slut ska jag även hunnit ringa till medlemmarna i ungdomssektionen och kalla dem till möte nästa vecka, göra ett besök på systembolaget inför lördagens reunion, komma på lekar till fredagens barngrej, skriva ut 50 lappar om IF Trion, fundera ut vad vi ska säga....

Jag tror bestämt det blir en lång dag.

Fast nyss fick jag ett betalt fotojobb. Det är gött så det bara dånar.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Den här veckan tar kål på mig med. Allt jag skulle hinna hinns inte alls med, dessutom skulle jag behöva lite mer fri tid, får stresspacka ikväll, imorrn drar jag neråt småland =) Ses där!

    2007-05-03 | 10:24:55
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: