mellan vakna & somna

Jonglören som tappade alla bollarna

Kategori: Diverse

Jag har alltid sett mig själv som någon som är bra på att organisera och ha många bollar i luften.
Jag är inte riktigt lika säker längre.

Det känns som att det blir overload i hjärnan så fort jag ska organisera något som innefattar fler än tre personer. Det senaste är en fotografering av vår nya styrelse, totalt 21 personer. Dessa ska kontaktas, fotografen ska kontaktas, den som är ansvarig för planeringen av mötet ska kontaktas. Vilka är oddsen för att jag inte glömmer någon eller något?

Plötsligt började jag känna en nästintill sjuklig längtan efter att ha ett eget företag där jag bara har mig själv att hålla reda på.

Sen är jag ju galet trött idag också. Det brukar inte vara speciellt bra för jongleringskunskaperna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: