mellan vakna & somna

Ingen bil men en mobil

Kategori: Diverse

Idag har det varit billetardag. Bil är dyrt.
Det är ruskigt svårt att hitta en bra bil till ett bra pris.

Så jag köpte mig en mobil istället.
Det var på ett ungefär lika nödvändigt.
Nu ligger den nya på laddning. Så tråkigt att behöva vänta.

Matchen igår ja. Det gick väl inte riktigt som jag tänkt mig.
En hårsmån från tvåsiffrigt i baken.
Det enda jag är nöjd med med min insats är att insparkarna faktiskt blev både långa och höga. Men that's it. I övrigt var det mesta dåligt. En smula pinsamt kanske. Men revansch kommer det att bli.

Sverigedemokrater på årsmöte här i stan idag också.
Puh. Känns som att det är läge att hålla sig inomhus.

Fast lite lördagsgodis kanske man ska handla ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: