mellan vakna & somna

Fantastiska födelsedag

Kategori: Diverse

Födelsedagen igår var toppen. Många roliga sms och samtal.
Avslutade med kakbak. Kärleksmumsen blev för övrigt mastigt goda.

Efter att ha läst läst och läst i Stenhuggaren (galet bra bok) så var det dags för kalas idag. Bästa överraskningen var när min bästaste farfar plötsligt stod utanför dörren. Jubel och kramar. Det var första gången han var hemma hos mig och han var väldans imponerad över både lägenhet och mina baktalanger.

Fick coolaste dammsugaren. Som jag ju önskat mig. Snygg är den.

Systern och bästa barnen kom också förstås. Verkligen bästa barnen. Kurragömma och annat bus. Rätt roligt att vara den som räknar när de som gömmer sig hela tiden svarar ja på "Nu kommer jag"...

Okej här kommer bilder på hela fina familjen (hoppas att systern inte har emot att jag lägger ut bilder på sötaste barnen - och henne =))

           

Kommentarer

  • Petra säger:

    Va söta de är allihopa! Familjen betyder verkligen sjukt mycket för en. Såg ut som om ni hade mysigt!

    2007-05-18 | 09:24:11
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: