mellan vakna & somna

En sandlåda tack

Kategori: Diverse

Avdelningsmöte. Diskussion med chefen. Jag kan inte hålla tyst. Ibland vore det verkligen bättre om man bara bet sig i tungan och knep igen. Men jag funkar inte så. Till slut fick jag ändå ge mig för att inte åka ut med huvudet före. Lite för komplicerat och invecklat för att förklara nu. Men i stort sett så handlar det om att jag tycker man ska göra det bästa av situationen och avsluta det som påbörjats - även om man råkar vara sur på den som påbörjat projektet.

Bollen är i rullning, fine, lek med den då och gör det bästa av situationen.

Istället kör vi nu sandlådeversionen; tjurar och vägrar hjälpa till.

Och det var väl ungefär det här om sandlådan jag kunde hållit för mig själv. Men å andra sidan är det ibland ganska småtrevligt att ta en dust.

Synd bara att det här var andra på två dagar...med samma chef.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: