mellan vakna & somna

Zozo

Kategori: Diverse

Igår kväll började jag titta på Zozo, inte helt omöjligt att det är världens bästa svenska film. Jag orkade inte se klart den, inte för att jag var trött - somnade inte förrän mitt-i-natten-sent, utan för att jag hade ont i ögonen. Well. Måste skaffa nya brillor, alternativt börja använda de gamla...

Skandal att avbryta en så bra film efter futtiga 54 minuter.
Så nu vill jag bara hem och titta klart.
Är det ett giltigt skäl för att flexa ut tidigare?

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Hej gumman!

    ZOZO är ett skitbra skäl till att gå hem tidigare. Den är så fin... Har nyss köpt den! Kram kram från Pernilla

    2007-03-12 | 17:20:25
  • Petra säger:

    Zozo ja men dåså, gå hem!

    2007-03-12 | 17:33:42
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: