mellan vakna & somna

Vi ska på spa

Kategori: Diverse

Nu har jag köpt födelsedagspresent till syster. 30 år fyller hon så då får man ju passa på att ge något riktigt fint och bra. Hon hade önskat sig en mangel och en cykel. Well. Hon får inget av det av mig. Knasönskningar. =)

Istället har jag köpt en spa-dag till henne, där det även ingår en rygg-nackmassage. Tanken är ju att jag sedan även ska köpa en spa-dag till mig själv så att vi kan mysa tillsammans i en hel dag.
Tror ni hon blir glad?

Jag hoppas det.
Jag känner mig i varje fall galet nöjd.
Yeah.



För övrigt så är oddsen för att min syster läser min blogg ungefär lika stora som...inte vet jag, att månen trillar ner eller helvetet fryser till is, på ett ungefär. Hon är ingen internetmänniska och jag har dessutom inte avslöjat för henne att jag har en blogg. Och oddsen för att hon skulle hitta den på egen hand är lika stora som ovan. =) Därför vågar jag avslöja presenten här!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hoppas din syrra inte läser din blogg! Spadag är nog en av de bästa presenter man kan få. Jag ska också på spa, i maj! En hel helg i Tällberg (Leksand) faktiskt! Ska bli urskönt!

    2007-03-20 | 14:06:20
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.blogg.se

Kommentera inlägget här: