mellan vakna & somna

Regn, ljuva regn

Kategori: Diverse

Jag brukar inte gilla regn. Men jag gillar snö ännu mindre. Så därför tycker jag det är gött att det regnar nu. Bort bort bort med fula bruna snövallar.

Idag skulle jag sätta på skattmärket på min bil. Rengör först med tummen och en klump snö. Det var det som fanns att tillgå. Torkar rent och torrt med pekfingret. Det nya märket vill inte fastna. Vilka är oddsen på det? Har för någon vecka sedan hört kollegans historia om hur dottern fick tag på skattmärket och klistrade fast det på golvet. Oooomöjligt att få bort. Mitt ramlade bort och ner i en snödriva. Fast sedan tryckte tryckte och tryckte jag. Det satt fast när jag kom till jobbet. Jag får nog vara nöjd med det.

Biverkning av ny medicin verkar för övrigt vara svårighet att somna. Pigg som en mört igår.
Synd bara att biverkningen för morgondosen inte är densamma så att jag hade varit mörtpigg nu.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Tack för påminnelsen, jag har glömt at säätta på mitt skattemärke, å jag kan säga att det är väldigt längesen jag fick det, oj!

    2007-03-01 | 13:39:41
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: