mellan vakna & somna

Jag blir kvävd

Kategori: Diverse

Idag fick jag sällskap på kontoret igen. Plötsligt inser jag hur bra jag mått när jag inte haft sällskap.
Människan kväver mig. Hon sprider så fantastiskt mycket dålig energi och jag blir så otroligt påverkad. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är hon gör, men allt är så svårt, så dåligt, så negativt. Enligt henne. Jäkla människa. Jag vill ju vara på bra humör. Jag vill inte vara kvävd.

Tur för mig då att mitt alldeles egna kontor bara står och väntar på inflyttning. Just nu sitter jag i ett rum och har telefonen i ett annat. Spännande.

Dags att bära lådor.

Kommentarer

  • jess säger:

    som min chef då. fast vi sitter alltid i samma kontorslandskap så jag kommer inte ifrån honom...

    2007-03-09 | 11:33:50

Kommentera inlägget här: