mellan vakna & somna

Godsaker en söndag

Kategori: Diverse

Såg precis nya serien på femman. Riktigt bra. Eller ja, riktigt lagom söndagsaktivitet.
Nu är jag hemma hos Jamie. Ja, Oliver då och han är på tv. Man blir ju hungrig bara av att se honom, eller kanske hans mat, eller kanske både och.

Programmet får mig i varje fall att längta efter ett trädgårdsland. Något som helt klart är ett måste i framtida trädgården.

För övrigt känns det nu som att jag har haft huvudvärk sedan i fredags vid 9-snåret, och det är väl ungefär precis så det är också.
Det gör mig lite galen.

Inte ens brillsen verkar hjälpa.


Just det, ovädret har kommit nu. Det känns som att jag snart får påhälsning av lyktstolpen utanför. Himmel och pannkaka vilken jäkla storm.

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Det som är magiskt med Jamie är att när han lagat all maten (ofta hundra olika tillagningssätt) är det ändå aldrig någon disk kvar. Är han vår tids Joe Labero?

    Hej på dig också, det var inte igår. Allt väl?

    2007-03-18 | 22:37:40
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Petra säger:

    Jag såg också nya serien och det var perfekt söndagsunderhållning, riktigt bra faktiskt! Jamie är fantastisk, vet inte vad det är men han inspirerar åtminstone. Lagade faktiskt Jamiemat på nyår, det du. Lyckades komma över båda hans kokböcker för sammanlagt 50 spänn på nån rea. Försöker få fart på min matinspiration och matlust, det går sådär!

    2007-03-19 | 11:30:48
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: