mellan vakna & somna

Fredag och inget msn

Kategori: Diverse

Ont i huvudet. Inne på elfte timmen med huvudvärk idag.
Sjukt godissugen också.
Eller egentligen glassugen. Men jag vet inte om jag är så sugen att jag orkar knata till ICA.

Petitess kanske.
Men något som inte är ett litet problem är det faktum att msn verkar ha åkt på semester till fjärran land.

Och vad tusan gör man en fredagkväll med huvudvärk och godissug om msn inte funkar?
Vad gör man?
Jag är desperat.
Jag vägrar kolla på Let's Dance.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tydligen många som har problem med msn idag, jag har också haft det men nu funkar det igen. Jag förstår nu varför det är så många som inte är ute på listan, hm? Undrar varför det det funkar för vissa?

    2007-03-16 | 20:21:38
  • Petra säger:

    Det var jag...

    2007-03-16 | 20:22:49
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: