mellan vakna & somna

Figge och Persson

Kategori: Diverse

Ikväll sänds första delen av Figges dokumentär "Ordförande Persson".
Hela historien bakom är så...ja vad ska man kalla det. Spännande. Roligt. Intressant. Annorlunda.
Figge har följt Persson i elva år. I smyg. 100 timmar material. Det är sjukt mycket. Fyra avsnitt och jag kommer missa vartenda ett. Träning hela kvällen.

Men jag tror att Figge nog har så hög status att hans dokumentär kan få en repristid också. Jag hade dock velat se det första avsnittet. Mycket för att vara på den säkra sidan att faktiskt få se det överhuvudtaget. Det lär bli en storm värre än Gudrun efter vad som sägs i den här dokumentären och frågan är om SVT vågar stå pall...

Ikväll ska man bland annat få höra Persson säga att Bildt är "Så jävla dålig, jag tycker synd om honom". Nästan, men bara nästan, så det är värt att smita tidigare från träningen för det...

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det kommer en DVD med allt material från serien senare, köp den! haha!

    2007-03-19 | 11:32:11
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Petra säger:

    Du är utmanad! Läs mer i min blogg!

    2007-03-19 | 16:30:42
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Karro säger:

    Måste säga att jag hade svårt att läsa undertonen i texten. Antingen är du helallvarlig eller driver du nåt fruktansvärt med allas vår vän Figge. Lycka till på träningen.

    2007-03-19 | 20:31:01
  • Sara säger:

    haha, Karro jag vet nog inte riktigt själv faktiskt! Jag är allvarlig så långt att jag faktiskt hade velat se den, tror det kan vara spännande. Men Figge kan man väl alltid driva en smula med...=)

    2007-03-19 | 22:15:14

Kommentera inlägget här: