mellan vakna & somna

Dags för match

Kategori: Diverse

Idag är det matchdags. Första träningsmatchen för säsongen. Nervöst.

Jag drömde om matchen igår. Sjuk dröm, som vanligt. Jag hamnde i varje fall i slagsmål med en av motståndarna, jag minns inte riktigt anledningen bara att hon var ruskigt störig. "Ditt jävla marsvin" skriker jag till henne (som om det var det absolut värsta jag kunde komma på...) Hon blev skitförbannad och sen var slagsmålet ett faktum. Handflator och hårdragning. Härligt. Man undrar ju hur man ser ut när man drömmer att man slåss...Drömmen slutade i alla fall med att jag satt på en pall i duschen och grät innan jag gick till min tränare och sa att jag ville sluta...

Får väl helt enkelt hoppas att det inte spårar ut riktigt så mycket i verkligheten.

Vasaloppet idag. Sjukt långt. Fast det hade väl nästan varit ännu lite roligare om man bara fick åka med en stav, som det väl var när det begav sig för Mr Vasa?!

Ladda nu.
Heja Trion.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: