mellan vakna & somna

Återupplivningsförsök

Kategori: Diverse

Jag somnade alldeles för sent igår. Med resultatet att jag är alldeles för sömnig idag. Anledningen till att jag somnade så sent stavas återupplivningsförsök.

Jag grävde fram en gammal mobil ur en vrå. Jag gillar den som tusan fortfarande. Hade det inte varit för den påstådda vattenskadan hade jag nog fortfarande använt den. Men det är svårt när knapp 1 och 4 inte fungerar och 7 funkar bara om man trycker det hårdaste man kan. Nåväl.

I den återupplivade telefonen fanns 86 sms. Fråga mig inte hur eller varför. Men de fanns där. SMS från 2003 och 2004. Nostalgi och sentimentalitet. Mycket roligt och en del riktigt dumt. Och faktiskt även en del gulligt. Det finns en eller ett par guldklimpar där ute...

Det borde väl kanske egentligen vara omöjligt att bli nostalgisk när det gått så kort tid.
Men jag kan. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: