mellan vakna & somna

Markoolio is killing me softly

Kategori: Diverse

Pallrade mig upp ur sängen strax efter sju. Gjorde frukost med stängda ögon. Gick till radion och slog på den för att hålla mig vaken till Rix Morgonzoo. Då möts jag av detta:

"Det ska va reggae på sommarn o massvis me sol..."

Jag började nästan gråta.
Markoolio försvinn ur mitt liv!




(det värsta i kråksången är att igår trodde mina kollegor att det var jag som spelade Markoolio fyra gånger i rad. Vilken förolämpning!)

Kommentarer

  • jess säger:

    hallå. klagar du på nästan min kanal? haha. jag hatar markoolio, men jag älskar sommar och hans nya låt känns sommar, därför lyssnar jag numera på markoolio. hmmmmm

    2007-06-01 | 17:39:52
  • Petra säger:

    Äh den e somrig, go with the flow....

    2007-06-01 | 22:34:03
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Sara säger:

    Den får va hur mycket sommar den vill. Gyllene tider är också sommar, men jag skulle nog aldrig sätta på en skiva själv om någon inte tvingade mig... Fast det är nog ändå större chans för den skivan än för en med Marko.

    2007-06-02 | 09:39:05
  • Marko säger:

    Eller så lyssnar man på en annan radiokanal kanske..??

    2007-06-03 | 00:12:08
  • Sara säger:

    mmm, fast jag kan ju gärna inte påverka städkillens spellista så där galet mycket...

    2007-06-03 | 09:43:15

Kommentera inlägget här: