mellan vakna & somna

Jag avskyr att förlora

Kategori: Diverse

Åh, ibland önskar jag nästan att jag kunde förlora med ett leende.
Så enkelt.

Men nej. Jag är inte ens halvnära att lyckas med något sådant.
Inte ens halvnära var vi tre poäng idag. Eller ja. Fram till deras 1-0 mål hade vi några chanser. Sedan blev det lite körigt. 2-0 till slut. Och det var visst den här matchen vi skulle ha chans att vinna.

Oh. Well. Just nu är jag ungefär 1% sugen på fotboll.
Är sinnessjukt trött på att ha ont.
Men vad skulle man då göra med all sin tid?!

Lite lite bättre blev det dock av att springa på en kille med inte alls otrevligt utseende utanför porten. hrm. =) Jag känner tydligen honom också eftersom han hälsade. Men vem ÄR han??

Kommentarer

  • jess säger:

    haha, jag gillar din optimism! sjukt snygga killar får gärna ta sig förbi min port också! min vän gick till tåget häromdagen. när hon tryckte på gröngubbe-knappen fick hon spasmer. en tiopoängare, hakan föll bokstavligen ner och hon kunde inte sluta stirra. hon kunde inte ens röra sig. det tycker jag var roligt!!! haha.

    2007-06-04 | 13:55:56
  • Patrik säger:

    Jag tror ändå det är vinnarskallar som oss, som lyckas tillslut. Men visst, det gör ont många gånger på vägen...

    2007-06-06 | 02:04:13
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: