mellan vakna & somna

Första dagen...

Kategori: Diverse

...på det nya livet. Det är idag det.
Ska faktiskt bli riktigt spännande och se om jag plötsligt har självdisciplin nog att lyckas genomföra en sådan här sak. Kollegan ser ytterst beslutsam ut så jag tror jag också kommer klara det. Om inte annat för att hon ger mig stryk annars...

Idag är det också dags för sista matchen innan sommaruppehållet. Galet. Var det inte typ förra veckan som vi vintertränade så att svetten lackade i Strömsberg? Men det ska hur som helst bli skönt med uppehåll. Riktigt jäkla apskönt!

Nu ska jag skriva en notis på en dom.
Man kan tro jag är reporter igen.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Notis på en dom, jasså? Första dagen på mitt nya liv är också idag. Vi får väl se hur måg dagar det håller!? För min del gäller matlagningsdiciplin framförallt, alla tips mottages! Jag började iaf bra igår med att baka bröd, det du!

    2007-06-25 | 09:12:15
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    jag ska också börja ett nytt liv efter en hård och matfylld midsommar.... gaaaaah. fattar inte. efter en svullarhelg och jag blir helt sjukt sockerberoende.
    mattips igen: chili con carne
    asgott om man väljer själv vad man vill ha i. jag tar massa krossade tomater, black eyed-bönor, lö, champinjoner, köttfärs och massa massa krydda. sen äter jag det med sallad. asgott och man kan göra sjukt stora portioner så man kan frysa in en massa matlådor.
    kramkram och du kommer klara det!!

    2007-06-26 | 05:36:22
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: