mellan vakna & somna

Och hans moster

Kategori: Diverse

Skit. Fan. Och hans moster. Bajs. Blä. Urk. Kräk. Satans jävla helvete.
Ungefär så dåliga var vi idag.
Ungefär så dum i huvudet var jag som spelade. Nu är ryggen kaputt på riktigt. Spelade i ungefär en halvtimme innan jag missade bollen, sparkade i luften och föll ihop som ett korthus.

Jag borde nog pensionera mig. Jag har ju flera andra tydliga pensionärstendenser.

Åh. Jag blir så trött på mig själv. Det är så överjävligt tråkigt att ha ont jämt. Varför kunde jag inte låtit bli att spela idag? Varför?

Nu vill jag äta kebab.
Kan man beställa hemkörning om man bor typ mitt emot pizzerian?

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Enligt rykten så levererar Pizzeria Alladin på Hantverkargatan in genom fönstret till dem som bor mitt emot. ;) Så var det 2005 i alla fall!

    2007-08-12 | 19:55:47
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    haha, det hade ju varit prima. förutom att jag bor på fjärde våningen då - kanske lite halvknepigt. =) Hur visste du att det var Aladin som är min leverantör?

    2007-08-12 | 20:06:07
  • Patrik säger:

    Hade inte en aning om att du handlade där! David Svensson bodde på hantverkargatan för nåt år sedan, då beställde vi alltid genom fönstret. Haha.

    2007-08-13 | 00:39:37
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Det är ju helt klart så att det är Hantverkaregatan och Aladin som gäller i den här stan. =) Men jag testade inte deras genom-fönstret-hemkörning igår. Haltade ner för trappan istället. Men nu när jag vet att det går så...

    2007-08-13 | 08:43:06

Kommentera inlägget här: