mellan vakna & somna

Nu är det slut

Kategori: Diverse

Idag har jag bakat bröd. Det är sånt man har tid och ork att göra på semestern.
Imorgon blir det inget bak.
Imorgon är det inte ens semester längre.

Det är dags för första dagen på jobbet efter semestern. Och den givna ångesten har infunnit sig. Fyra veckor kändes som en evighet innan. Men, nåt har jag ju lärt mig under ledigheten, fyra veckor är inte en evighet.

Jag tänkte göra en lista av vad jag gjort på semestern. Men har man inget minne så har man inte. Kolmården och Öland vet jag att jag har besökt. Men resten av tiden då?! Det är visst sånt här som spär på ångesten. Tänka sig, då har jag lärt mig en sak till. =)

På begäran, ja det är väl kanske egentligen bara Karro som har efterfrågat en, men här kommer en bild på min nya bil. Min lilla Ford.



Förresten. Grattis till M och P som ÄNTLIGEN har fått ett hus! Eller ja, fått och fått - det är ju att överdriva, men imorgon blir i alla fall huset mitt uppe i skogen deras! Jag har redan anmält mitt intresse som frivillig trädgårdsmästare. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: