mellan vakna & somna

Negativ spiral

Kategori: Diverse

Det känns just nu som att jag är mitt inne i en gigantisk negativ spiral. Som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur.

Jag vill mest bara gå hem, dra täcket över huvudet och sova tills att-göra-tavlan är tom och känslan av att någon står på mitt bröst har försvunnit.

Det är rätt jäkla påfrestande att veta att man kommer vara arg, lätt deprimerad och extremt känslig för kommentarer - både positiva och negativa - mellan 8 och 16 varje dag. Så kan man ju liksom inte ha det.

Nej.
Man kan faktiskt inte ha det såhär.

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Nä. Så kan man inte ha det.

    2007-08-21 | 11:53:15
  • Agent Anka säger:

    Nä, så kan du inte ha det.
    Men jag ska lätta upp dig den 8 sept då vi ses, Räkan =)

    2007-08-21 | 13:26:07
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se
  • Sara säger:

    Jaså vi ses den 8 september...Spännande. =) Helst eftersom jag inte kan då...

    2007-08-21 | 19:28:36
  • Agent Anka säger:

    Klart du kan.. Vi ska ju boka om hela din kalender den helgen.. :)

    2007-08-21 | 22:29:24
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se

Kommentera inlägget här: